Uygulama Logo
KOSKİ
BEYŞEHİR GÖLÜ
Merkezi Elektronik Sıra Çağrı Sistemi
Akıllı Yönetim - Akıllı Toplum sf. 12 sayfa 12

Merkezi Elektronik Sıra Çağrı Sistemi kurumumuzda işlem yaptırmak için gelen abonelerimizin işlemlerinin belirli bir düzen ve akıcılık içinde yürütülmesini sağlamak maksadıyla devreye alınmıştır. Gün boyunca akışı yöneterek ve analiz ederek tıkanıklığın giderilmesi amaçlanmıştır. Sistem zaman kaybı ve emek israfını azaltırken, müşteri memnuniyeti ve personel verimliliğinin artmasına da katlı sağlamaktadır. Bu sistemle gerçekleştirilen her işlem servis yöneticilerinin servis performansı ile ilgili gerçek zamanlı bilgilere ve geçmiş istatistiklerine erişmelerini sağlayan değerli verilere dönüştürülür.