Konya
Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, “Mesafeli Sözleşme” uygulaması ile
abonelere daha hızlı ve kolay çözümler sunmaya devam ediyor. Artık mobil veya
online olarak yapılacak işlemlerde ıslak imza zorunluluğu olmadığı için
vatandaşlar mobil veya online olarak e-Devlet üzerinden bulundukları yerden
aboneliklerini başlatabilecek.
Türkiye’ye örnek olacak bir
projeyi daha hayata geçiren Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü,
Konya’da vatandaşlara abonelik işlemlerinde büyük kolaylık sağlayacak mesafeli
sözleşme uygulamasını başlattı. Söz konusu uygulama ile vatandaşlar, mobil veya
online olarak yapılacak ilk abonelik işlemleri için kuruma gitmeden ve ıslak imza gerekmeden istedikleri yer ve saatte
abonelik işlemlerini yapabilecek.
BİLGİ
İŞLEM ALTYAPISI DAHA DA GELİŞTİRİLDİ
Konuyla ilgili bilgi veren KOSKİ
Genel Müdürü Ahmet Demir, “6360 sayılı Büyükşehir Belediyeleri Kanunu’nun
yürürlüğe girdiği 1 Nisan 2014 tarihinden itibaren Türkiye’nin en geniş
coğrafyasında 1 milyonu aşan aboneye ve 2,5 milyondan fazla nüfusa içme suyu,
atık su ve modern işletmecilik hizmetleri vermekteyiz. KOSKİ Genel
Müdürlüğümüz, vatandaşlarımıza kolaylıklar sağlamak için teknolojik
yatırımlarını sürdürüyor. Bilgi İşlem Dairemiz, altyapısını daha da
geliştirerek, abonelerimizin bilgisayar üzerinden online olarak yapmakta
oldukları abonelik işlemlerini, bulundukları her yerden işlem yapabilmelerine
olanak tanıyan mobil uygulamayı hizmete sundu.
Bu uygulamalara ilave olarak, Abone işleri Dairesi Başkanlığımızın da
katkıları ile vatandaşlarımızın, zaman ve mekan sınırlandırması olmaksızın
ister mobil uygulamamızla, isterse de bilgisayar üzerinden online olarak yapacakları
Yeni Abonelik işlemlerinde, kuruma gelmelerine veya ıslak imzalı evrak
getirmelerine gerek kalmadan; işlem yapabileceklerdir. Şehrimiz için hayırlı
olsun” dedi.
VATANDAŞIN
HİZMETE ERİŞİMİ KOLAYLAŞIYOR
Yeni Tip Koronavirüs’ün pandemi
olarak kabul edildiği andan itibaren gerek abonelerini gerekse çalışanlarını
virüse karşı korumaya alan ve her türlü güvenlik önlemini devreye sokan KOSKİ
Genel Müdürlüğü’nün aynı zamanda vatandaşların hizmete erişimini kolaylaştıran
çalışmaları da hayata geçirdiğini belirten Demir, “KOSKİ Genel Müdürlüğü
olarak, ‘Zorlaştırmayın, kolaylaştırın’ düşüncesini temel prensip edinmiş bir
kültürün mirasçılarıyız ve buna uygun hareket etme mecburiyetimiz var. Zor bir
süreçten geçiyoruz maalesef, yönetmesi de oldukça zor. Hem vatandaşlarımızı ve
personelimizi virüsten koruyalım hem de vatandaşlarımızın hizmetlerimize
erişimini kolaylaştıralım diye sürekli yeni projeler üretiyoruz. Abonelerimizin
memnuniyetini üst seviyede tutmak için elimizden gelen çabayı göstermeye devam
edeceğiz” ifadelerini kullandı.