Uygulama Logo
KOSKİ
BEYŞEHİR GÖLÜ
KOSKİ HİZMET KALİTESİNİN ARTIRILMASI AMACIYLA EĞİTİMLERİNİ SÜRDÜRÜYOR

Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, bölgelerde hizmet veren personeline yönelik “Protokol Kuralları ve Kamuda Etik” ile “Etkili İletişim Becerileri” başlıkları altında kişisel gelişim eğitimleri veriyor. Eğitimler, KOSKİ’ye bağlı 12 bölgenin tamamında devam ediyor.

Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, daha güçlü bir kurum kültürü oluşturmak ve vatandaşla doğrudan iletişim halinde görev yapan çalışanların kişisel gelişimine katkı sunmak amacıyla hizmet içi eğitim programları düzenliyor.

 “Protokol Kuralları ve Kamuda Etik” ile “Etkili İletişim Becerileri” başlıklarında verilen eğitimler iki oturum halinde gerçekleşiyor. Konya’nın 28 ilçesinde KOSKİ Genel Müdürlüğü’ne bağlı 12 bölge müdürlüğünün personeline yönelik düzenlenen eğitimlerde vatandaşlar ve abonelerle doğrudan iletişim halinde olan çalışanlara; beden dili, kurumsal imaj, çözüm ve memnuniyet odaklı düşünüp sağlıklı ve etkin iletişim kurabilme yöntemleri yanı sıra; kamu kurumlarında uyulması gereken normların anlatıldığı, hukuki boyutlarının ele alındığı konular aktarılıyor.

Verilen eğitimlerde katılımcılar ve eğitimciler arasında karşılıklı uygulama ve diyaloglara yer veriliyor.

Haber Tarihi: 08.11.2022