Konya Büyükşehir
Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, bölgelerde hizmet veren personeline yönelik
“Protokol Kuralları ve Kamuda Etik” ile “Etkili İletişim Becerileri” başlıkları
altında kişisel gelişim eğitimleri veriyor. Eğitimler, KOSKİ’ye bağlı 12
bölgenin tamamında devam ediyor.
Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, daha
güçlü bir kurum kültürü oluşturmak ve vatandaşla doğrudan iletişim halinde
görev yapan çalışanların kişisel gelişimine katkı sunmak amacıyla hizmet içi
eğitim programları düzenliyor.
“Protokol Kuralları
ve Kamuda Etik” ile “Etkili İletişim Becerileri” başlıklarında verilen
eğitimler iki oturum halinde gerçekleşiyor. Konya’nın 28 ilçesinde KOSKİ Genel
Müdürlüğü’ne bağlı 12 bölge müdürlüğünün personeline yönelik düzenlenen
eğitimlerde vatandaşlar ve abonelerle doğrudan iletişim halinde olan
çalışanlara; beden dili, kurumsal imaj, çözüm ve memnuniyet odaklı düşünüp
sağlıklı ve etkin iletişim kurabilme yöntemleri yanı sıra; kamu kurumlarında
uyulması gereken normların anlatıldığı, hukuki boyutlarının ele alındığı
konular aktarılıyor.
Verilen eğitimlerde katılımcılar ve eğitimciler arasında
karşılıklı uygulama ve diyaloglara yer veriliyor.