Konya
Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, pandemi sürecinde toplum sağlığını
korumak ve vatandaşların tek bir yerden tüm işlemlerini yapabilmesine olanak
sağlamak için online hizmetlerini e-Devlet’e taşıdı. Pandemi öncesinde e-Devlet
üzerinden Abonelik Bilgileri Sorgulama ve Fatura Bilgileri Sorgulama işlemleri
yapılabilirken son yapılan eklemelerle birlikte 7 farklı işlem daha e-Devlet’te
yerini aldı.
Pandemi
sürecinde toplum sağlığını korumak için tüm işlemleri interaktif ortamda
gerçekleştirme imkanı sunan Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü,
online hizmetleri kapsamında e-Devlet’teki işlem sayısını 9’a çıkardı.
Daha
önce KOSKİ’nin hizmetleriyle ilgili online işlemlerin yapılabildiği “e-Koski”
ve “Mobil KOSKİ” uygulamasını vatandaşların kullanımına sunan KOSKİ Genel
Müdürlüğü, android ve IOS işletim sistemli telefonlarda rahatlıkla
kullanılabilen aplikasyonlarla, yer ve zaman kısıtı olmadan işlem yapabilme
olanağı sağlamıştı.
Teknolojik
gelişmeleri yakından takip ederek, hizmet kalitesini her geçen gün daha da
artıran KOSKİ, abonelerinin almak
istediği tüm hizmetleri, tek bir yerden yapabilmesi için “e-Koski” ve “Mobil
Koski”’ye ilaveten e-Devlet’te de yerini aldı.
Pandemi
dönemi öncesi Abonelik Bilgileri Sorgulama ve Fatura Bilgileri Sorgulama
işlemleri yapılabilirken son yapılan eklemelerle birlikte artık Borç Bilgileri
Sorgulama ve Ödeme, Aboneliğe Bağlı Arıza Başvurusu, Yeni Abonelik (Abonelik
Devri / İsim Değişikliği) Başvurusu ve Takibi, Abonelik Sözleşme Feshi
Başvurusu, Arıza ve Bakım Bilgisi
Sorgulama, Baraj Doluluk Oranları ve Borç Yapılandırma Başvurusu işlemleri de
artık e-Devlet üzerinden kolaylıkla yapılabilecek.