Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel
Müdürlüğü, hizmet kalitesini daha da yükseltmek için abonelerinin görüş, öneri
ve eleştirilerini hazırladığı anketle kayıt altına alıyor. Anketler, KOSKİ
hizmet binalarındaki bankolarda ve KİOSK cihazlarında yapılırken; telefon
numarası bırakılması durumunda geri dönüş sağlanıyor.
Abonelerine en etkin ve güvenilir
şekilde ürün ve hizmet sunma kalite politikasına uygun olarak her geçen gün
kendini yenileyen Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü,
hazırladığı anketle abonelerinin görüş, öneri ve eleştirilerini alıyor.
BİRKAÇ
DAKİKANIZI AYIRARAK KATKI SAĞLAYABİLİRSİNİZ
Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ
Genel Müdürlüğü merkez binası ile Selçuklu ve Karatay şubelerinde birkaç dakika
ayrılarak gerçekleştirilen müşteri memnuniyet anketine katılan KOSKİ aboneleri,
diledikleri takdirde anket sonunda su tasarrufu konulu kısa videoyu izleyerek
de "Suyumuza sahip çıkalım!" sloganına destek verebiliyor. Banko ile
uzun süreli işlemlerin olduğu noktalarda işlem sırasında ankete katılım
mümkünken, ayakta veya kısa süreli işlemlerde de KİOSK cihazından ankete
katılım sağlanabiliyor.
ABONELERE
DÜZENLİ OLARAK GERİ DÖNÜŞ SAĞLANIYOR
Müşteri memnuniyet anketi; alınan
hizmet, personelin tutum ve yaklaşımı ile genel hizmet kalitesinin
değerlendirilmesi gibi kısa sorulardan oluşuyor. Abonelerin telefon numarası
bırakması durumunda istek, şikâyet ve önerileri hakkında geri dönüş yapılıyor.
Geri bildirim için başvuruda bulunan aboneler, KOSKİ tarafından periyodik
olarak tespit edilerek, müşteri temsilcisi tarafından düzenli bir şekilde
bilgilendiriliyor; talep edilen konu hakkında yardımcı olunduktan sonra,
detaylar günlük olarak raporlanıp her ay düzenli bir şekilde saklanıyor.