Konya Büyükşehir
Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü ve KOMEK iş birliğinde KOSKİ çalışanlarına
yönelik “İşaret Dili Eğitimi” verildi. Üç ay boyunca Temel İşaret Dili, Abone,
Su Hizmetleri, Kanalizasyon Hizmetleri, Memnuniyet ve Şikâyet terimleri
başlığında işaret dili eğitimleri alan KOSKİ çalışanları, işitme engellilerin
işlemlerinde onlarla daha hızlı iletişim kurarak yardımcı olmanın mutluluğunu
yaşadı.
Konya Büyükşehir
Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü ve KOMEK iş birliğinde KOSKİ çalışanlarına
yönelik “İşaret Dili Eğitimi” düzenlendi.
Konya’da yaşayan engelli
bireylerin KOSKİ hizmetlerine ulaşımını kolaylaştırmak, hizmet kalitesini,
personelin iş kabiliyetini ve donanımını artırmak amacıyla verilen hizmet içi
eğitim 3 ay devam etti.
ABONELERE YARDIMCI
OLMAK İÇİN EĞİTİM ALDILAR
Bu kapsamda KOSKİ
çalışanlarına Temel İşaret Dili, Abone, Su Hizmetleri, Kanalizasyon Hizmetleri,
Memnuniyet ve Şikâyet terimleri başlığında işaret dili eğitimleri verildi.
Eğitimlere katılan
Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü çalışanları, 3 ay boyunca
kapsamlı bir içerikle işaret dili eğitimi alarak engelli bireylere daha iyi
hizmet etmeye başladıklarını ifade etti.
İşitme engelli
bireylerin karşılarında işaret dili bilen kişiler gördüğünde çok mutlu
olduklarını dile getiren çalışanlar, aldıkları eğitimi daha da ilerleterek en
iyi şekilde hizmet vermek istediklerini kaydetti.
İŞİTME ENGELLİ BİREYLER
DE MEMNUN OLDU
KOSKİ’ye gelerek
müşteri temsilcileriyle işaret dili vasıtasıyla iletişim kuran işitme engelli
bir vatandaş da böyle bir hizmet verilmesinin kendisini çok mutlu ettiğini,
uygulamanın farklı illerde ve kurumlarda uygulanması gerektiğini belirterek,
emeği geçenlere teşekkür etti.