KOSKİ’DEN KOLAYLIK SAĞLAYAN HİZMET


Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, Meram, Karatay ve Selçuklu müşteri hizmetleri şubeleriyle su ve kanalizasyon müracaat başvurularını almaya başladı.

Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, “Müşterilerine En Etkin ve Güvenilir Şekilde Ürün ve Hizmet Sunma” kalite politikası ile hizmet anlayışını sürdürüyor. Bu kapsamda, KOSKİ Genel Müdürlüğü hizmet binasında yapılan su ve kanalizasyon abone hattı bağlantısına ait iş ve işlemler, Karatay Belediyesi, Selçuklu Belediyesi ve Meram Belediyesi hizmet binalarında bulunan KOSKİ müşteri hizmetleri şubelerinde de yapılabilir hale getirildi.

KOSKİ müşteri hizmetleri şubelerinde abonelik sözleşmesi, abonelik sözleşmesi fesih işlemi(abonelik iptali), abonelik teminatı iade işlemleri, su ve kanalizasyon hizmetleri ile ilgili müşterilerin her türlü talep ve şikâyetlerinin alınması, abonelik bilgi güncellemesi, abonelerin bildirdikleri sayaç endekslerine göre su ve atıksu tahakkuku yapılması, abonelik borç sorgulaması ve borcu yoktur evrakı düzenlenmesi gibi işlemler yapılabiliyor.

KOSKİ Müşteri Hizmetleri şubeleri ayrıca fatura bedelini yüksek bulan müşterilerin şikâyetlerinin değerlendirilmesi ile müşteri talep ve şikâyetlerinin incelenmesi sonucunda tahliyeden su kesme, sayaç arızası, zabıt kontrol, su açma gibi iş emirlerini oluşturuyor. Diğer yandan, Meram, Karatay ve Selçuklu müşteri hizmetleri şubelerinde bulunan veznelerde KOSKİ Genel Müdürlüğü’ne ait fatura tahsilat işlemleri de yapılıyor.


15/09/2015