KOSKİ’YE SOSYAL MEDYADA BÜYÜK İLGİ



Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü’nün kuraklığa karşı tasarruf çağrısı sosyal medyada en çok konuşulan konular arasına girdi. KOSKİ’nin yaptığı uyarılar, halk tarafından takdirle karşılandı.

Son yılların en kurak mevsimini yaşayan Konya’da tasarruf çağrıları, yerine ulaşmaya devam ediyor. Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü’nün işaret ettiği su kaynaklarındaki azalış, halkı tasarrufa yöneltti. İçme ve kullanma sularının mutfaktan lavabolara, banyodan tuvalete, bahçe sulamasından araba yıkamalarına kadar hangi alanda ne kadar su harcanması gerektiğinin belirtildiği açıklamalar yapıldı.

SU İSRAFINA DİKKAT!

Dünyadaki birçok su kaynağının çeşitli nedenlerle israf edildiği belirtilen açıklamalarda, araç yıkamaları ve tarla sulamalarının başını çektiği israf alanlarının mevcut olduğu bildirildi. Ayrıca mevcut su kaynaklarımızın en iyi şekilde korunması, yenilerinin bulunması, hizmete sunulması, su kültürü ve medeniyetinin yaşatılması ve geliştirilmesi yönünde de çalışmaların yapılması gerektiği ifade edilen açıklamalarda tatlı su kaynaklarının ekonomik bir şekilde kullanımın yanında bu suların kirlenmemesi ve dengesinin bozulmaması için mutlaka tedbirlerin alınması gerektiği ifade edildi.

KOSKİ SOSYAL MEDYADA

Hayatın kaynağı ve asli ihtiyaçlarımızdan olan suyun; kişi, toplum ve canlı hayatındaki yerinin ve öneminin insanımıza kavratılması, su kullanımı konusunda bilgilendirilmesi ve bilinçlendirilmesi gerekiyor. Bu yüzden Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, daha fazla insana ulaşmak için sosyal medyaya katıldı. “Her evde en az yüzde 20 tasarruf şart” uyarısı, KOSKİ’yi sosyal medyada en çok konuşulanlar arasına soktu. Twitter ve Facebook’ta oldukça ilgi gören KOSKİ paylaşım ve tweet’leri binlerce insana ulaşıyor. KOSKİ takipçileri de su tasarrufuna yaptıkları paylaşımlarla destek oluyor. Takipçi sayısı da her geçen gün artan KOSKİ Genel Müdürlüğü’nün hazırladığı tanıtıcı film ve kamu spotları sosyal medyada izlenebiliyor.

21/07/2014